مردم انقلابی و ایثارگر گناباد هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ورودی این شهر استقبال کردند.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۶۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، گروه‌های مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در آیین استقبال از این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مرقد علامه بهلول گنابادی بار دیگر بر دفاع از آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تأکید کردند.

آیین وداع و تجدید بیعت با این شهید گمنام دوران دفاع مقدس روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری در تعدادی از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و با شرکت دانش‌آموزان و دانشجویان گنابادی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهید روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه کنونی از مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان گناباد تشییع می‌شود و سپس برای خاک‌سپاری به شهر "روشناوند" از توابع بخش مرکزی این شهرستان انتقال می‌یابد.

طبق گمانه‌زنی‌ها این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در زمان شهادت ۱۹ سال سن داشته است و در عملیات تک دشمن بعثی در تیرماه ۱۳۶۷ و در منطقه مرزی "زبیدات" به شهادت رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها