خبرهای داغ:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه عملیات طوفان‌الاقصی شروع شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا است، افزود: این عملیات قدرت محور مقاومت را نشان داد. 
کد خبر: ۹۵۶۴۱۸۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در یادواره سردار شهید «حاج جعفر نجفی» و شهدای آشتیان که در مصلی این شهرستان برگزار شد، بصیرت داشتن و دشمن‌شناسی را لازمه شرایط حاضر در جامعه دانست و گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور ضعف در قدرت تحلیل و دشمن‌شناسی از سوی برخی اقشار جامعه و تشخیص جبهه حق از باطل است. عاقبت بخیری در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید«نجفی» افزود: امثال شهید نجفی بهترین الگو  برای جوانان و نوجوانانی است که به دنبال الگو برای زیستن هستند. شهید نجفی قبل از پیروزی انقلاب و علی‌رغم سن کم متوجه مظلومیت مردم فلسطین شد و در مسیر دفاع از مردم فلسطین قدم گذاشت، با پیروزی انقلاب و اقدامات تجزیه‌طلبان کُرد راهی کردستان شد و با شروع جنگ تحمیلی با ورود به سازمان رزم سپاه در جبهه‌های جنگ حاضر شد. از سایر خصوصیات ممتاز شهید نجفی عمل دقیق و حساب شده و خستگی‌ناپذیری، مدیریت و فرماندهی ممتاز او بود.

سردار حاجی‌زاده در بخش دیگر سخنان خود به دشمنی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: در تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه ملت ایران همیشه ردپای استکبار جهانی و همدستانش مشهود است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران به نقش آمریکا در جنایات علیه مردم غزه ادامه داد: آمریکا با حمایت‌های خود از رژیم غاصب صهیونیستی مسئول قتل و کشتار مردم در منطقه است.

وی افزود: کودتای مرداد 32، تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران، 17 هزار شهید ترور و انواع تحریم‌ها علیه ملت ایران در طی این 44 سال همگی با مشارکت و مسئولیت آمریکا رقم خورده است. 

سردار حاجی‌زاده در ادامه به جنایات آمریکا در طول دو جنگ خلیج فارس در عراق، ادامه داد: چه کسی داعش را ایجاد کرد؟ چه کسی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند؟ جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها کاملاً شفاف و عریان به همه دنیا ثابت شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مقاومت مردم غزه در حوادث اخیر اشاره و تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی قدرت بازدارنگی و هیمنه رژیم صهیونیستی از هم پاشید، آمریکا برای حمایت از این رژیم غاصب وارد میدان شد و تا به امروز هم مدیریت را در دست گرفته‌اند، قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو و اجازه پایان جنگ را نمی‌دهند، آمریکایی‌ها پشت این همه جنایت هستند و نمی‌توانند خودشان را کنار کشیده و تطهیر کنند و این جنایات گریبان آن‌ها را خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: حرکت جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی رو به جلو است، امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت است، نه قدرت منطقه‌ای بلکه یک قدرت جهانی هستیم.

سردار حاجی‌زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شکست دکترین نظامی رژیم صهیونیستی، گفت: یک روز مدعی حکومت نیل تا فرات بودند، می‌گفتند ما هسته‌ای ایران را می‌زنیم، امروز در مقابل یک گروه چریکی می‌گویند جنگ ما جنگ موجودیتی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی شروع شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا است، افزود: این عملیات قدرت محور مقاومت را نشان داد. 

وی با یادآوری این مهم که از مهم‌ترین مسائل امروز ما داشتن قدرت تحلیل و تشخیص جبهه حق از باطل است، افزود: دشمن امروز جنگ شناختی را علیه ملت ایران رقم زده است و بیش از پیش چشم امیدشان به عملیات شناختی، عملیات روانی، فضای مجازی و شبکه‌های فارسی‌زبان است.

سردار حاجی‌زاده به انتخابات پیش رو هم اشاره و خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح بایستی مد نظر همه باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها