در مراسم اختتامیه پنجمین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان تیم‌های برگزیده معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۱۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، در مراسم اختتامیه پنجمین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که توسط سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد، پس از ارزیابی هیئت داوران تیم‌های برگزیده معرفی شدند.
 
برگزیدگان بخش‌های مختلف که با اهدای لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند به شرح زیر است در بخش تولیدات چندرسانه‌ای
رتبه اول تیم «نشا» به سرپرستی فاطمه علیدوست، رتبه دوم تیم «آرامش» به سرپرستی فاطمه خردمند، رتبه سوم تیم «آلفا» به سرپرستی اسما تاجی را کسب کردند.

در این بخش نیز تیم «رآکتورهای تولید محتوا» به سرپرستی سید علی میرانی، تیم «ویرا» به سرپرستی محمدجواد سبز بانی و تیم «بتا» به سرپرستی محدثه طاهری شایسته تقدیر شدند.
 
همچنین در بخش برترین پویانمایی، رتبه اول را تیم «شیردال» به سرپرستی صادق امیری، رتبه دوم تیم «Gkاستودیو» به سرپرستی مهشاد یوسفی و رتبه سوم را تیم «وال استودیو» به سرپرستی رهام حیدری از آن خود کردند، همچنین در این بخش نیز تیم «خیبر» به سرپرستی زکیه لطفیان سرگزی شایسته تقدیر شد.
 
براساس این گزارش در بخش برترین نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه به علت عدم کسب امتیاز لازم بر اساس استانداردهای رویداد و نظر هیئت داوران، تیم اول تعیین نشد و تیم نرم‌افزار «پهره» به سرپرستی یحیی رستم زهی مقام دوم و تیم شهید «سعید سجادی» به سرپرستی سبحان ستوده مقام سوم را کسب کردند همچنین در این بخش تیم «roach» به سرپرستی عرفان تاجیان و تیم «رایا» به سرپرستی محمدمهدی رحمانی شایسته تقدیر شدند.
 
در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه هیچ‌کدام از تیم‌های شرکت‌کننده حائز کسب رتبه در این بخش نشدند.

ارسال نظرات