خبرهای داغ:

ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) به همراه اجرای تئاتر در مدارس

ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) به همراه اجرای تئاتر در مدارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۳۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، ویژه برنامه ی تئاتر با عنوان «مادرم زهرا» توسط دختران نوجوان بسیجی و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام در مدارس رامهرمز برگزار شد.

به مناسبت ایام فاطمیه دوم و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س)، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام حوزه ی ام البنین (س) با اجرای ویژه برنامه ای در مدارس شهرستان اقدام به فعالیت فرهنگی و شناخت دخت نبی اکرم (ص) به جامعه مخاطب نمود.

خانم حاجیزاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام در گفت و گو با خبرنگار بسیج رامهرمزگفت: این ویژه برنامه از سلسله برنامه هایی است که به همت بسیجیان این پایگاه در مدارس با حضور گسترده ای از دانش آموزان به زیبایی و باشکوه خاصی برگزار گردید .

گفتنی است: کار زیبای گروه نمایش “مادرم زهرا ” به کارگردانی و تهیه کنندگی سرکار خانم فاطمه علی پناهی و بسیجیان دانش آموز پایگاه در چند مدرسه شهرستان اجرا شد و مورد پسند دانش آموزان و معلمین قرار گرفت.

پایان اجرای نمایش، مداحی بسیار زیبا فیض مجلس و محفل معنوی را نور می بخشید و روزی فاطمی را در آستانه  شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برای دختران دانشآموز رقم می زد.

مادرم زهرا سلام الله علیها همه ی ما را به اسم می شناسد ….

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار