نشست کمیته شهرستان‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان شد؛
مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان: شهرستان‌های ورودی استان به لحاظ برپایی موکب‌ها، اسکان و تغذیه زائران باید آمادگی کامل داشته باشند و مدارس شهر کرمان نیز برای اسکان احتمالی آماده‌سازی شوند.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۵۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نشست کمیته شهرستان‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد، این نشست باحضور مدیریت معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله، مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان، ائمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان نواحی مقاومت سپاه در شهرستان‌های استان به صورت حضوری و ارتباط تصويري برگزار شد.

انجام آخرین تمهیدات، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه‌های مختلف از جمله برپایی میزهای خدمت، طرح‌های محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده شهدا، حضور راویان سیره شهدا در مدارس با محوریت مکتب شهید سلیمانی، آماده‌سازی فضای شهری، تنوع و همه‌گیری برنامه‌ها، همایش‌های یاران شهید سلیمانی، دختران و پسران حاج قاسم و غیره در این نشست مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به شعار محوری چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان " شهید القدس" گفت: هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود و پیش‌بینی‌ها بر افزایش زائران مزار شهید سلیمانی در ایام سالگرد شهادت ایشان است.
وی بیان کرد: شهرستان‌های ورودی استان به لحاظ برپایی موکب‌ها، اسکان و تغذیه زائران باید آمادگی کامل داشته باشند و مدارس شهر کرمان نیز برای اسکان احتمالی آماده‌سازی شوند.

محمد زمانی مسئول ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان نیز از برنامه‌ریزی برای دیدار با ۵۰۰ خانواده شهید در سطح استان کرمان در هفته مقاومت خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار