خبرهای داغ:
خبرنگاران قمی با شرکت در انتخابات، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان را به مدت ۳ سال انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۴۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات قم که روز سه‌شنبه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، از ۲۱۳ واجد شرایط حضور در انتخابات ۱۸۱ نفر مشارکت کردند که نشان از مشارکت کم‌نظیر ۸۵ درصدی اصحاب رسانه استان قم دارد که در ادوار گذشته خانه مطبوعات قم بی‌سابقه بوده‌است. در دوره گذشته انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات قم ۵۱ درصد اعضا مشارکت کرده بودند.

پس از پایان انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم در بخش مدیران مسئول مهدی عنایت پور با ۸۷ رأی و مهدی بخشی سورکی با ۸۴ رأی به جمع اعضای خانه مطبوعات اضافه شدند. صادق چهرگانی نیز با ۵۶ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب گردید.

دربخش خبرنگاران نیز یوسف شعبانعلی با ۹۵ رأی، امیرعاطفی پور با ۸۵ رأی و جعفر مسلمی با ۷۹ رأی به‌عنوان نماینده خبرنگاران در هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند و در این بخش فاطمه عسکری با ۷۵ رأی و احمد ظهرابی با ۷۱ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل تعیین شدند.

در بخش نمایندگی روزنامه‌ها نیز فخرالدین یوسف‌پور با ۱۱۲ رأی نفر اول شد و محمد توکلی با ۴۹ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب گردید.

در بخش نمایندگی رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری نیز سید مهدی حسینی با ۹۶ رأی بیشترین آرا را از آن خود کرد و احمد نامداری نیز با ۷۴ رأی به‌عنوان عضو علی البدل تعیین شد.

دربخش انتخاب بازرسان خانه مطبوعات قم نیز سعید آقایی با ۹۳ رأی و محمدرضا چیت ساز با ۷۴ رأی به عنوان بازرسان جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب و هادی چهرقانی نیز با ۶۴ رأی عضو علی البدل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات