فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) :

400 سری جهیزیه بین نوعروسان مناطق محروم توزیع شد /اختصاص 10 میلیارد تومان برای توزیع بسته های یلدایی بین خانواده های کم برخوردار

پنجمین مرحله رزمایش اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار استان تهران، با اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هر یک به ارزش حدود ۵۰ میلیون تومان با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان و مسئولان در شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۴۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

  سردار احمد ذوالقدر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در سال‌های اخیر و پس از شیوع کرونا تا  امروز  حدود 6 هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان تهران اهدا شده است و امروز 400 سری جهیزیه شامل 11 قلم کالای اساسی مورد نیاز زوجین و هر سری به ارزش تقریبی 50 میلیون تومان  بین نوعروسان خانواده های کم برخوردار شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود .

سردار ذوالقدر همچنین از اختصاص اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به 2100 پایگاه مقاومت در شهرستان‌های استان تهران به منظور اهدای بسته‌های شب یلدایی به نیازمندانی که شناسایی شده اند خبر داد و گفت: این میزان اعتبار  در پایگاه‌ها افزایش خواهد یافت.

 در حاشیه این مراسم آئین عقد کنان یک زوج جوان برگزار شد که سردار ذوالقدر ضمن اهدای یک عدد کارت هدیه و هزینه سفر به مشهد مقدس را به این زوج جوان اهدا کرد. همچنین یک سکه بهار آزادی ازسوی سرار حزنی، کارت هدیه از سوی حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا() استان تهران و مبلغ پنج میلیون تومان از سوی پرپنچی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران به زوج جوان اهدا شد.

 

 

 

ارسال نظرات