مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد مردمی اشتغال با هدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۵۶
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان ه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل احمد سلامی اظهار کرد: اولین رویداد مردمی اشتغال سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر تمام حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی و به ویژه حوزه دانش بنیان و فناور ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۹ آذر ماه با حضور معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پارک علم و فناوری استان برگزار می‌شود.
وی افزود: جامعه هدف و مخاطبان این طرح کارفرمایان، کارجویان، دفاتر مشاور شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی داخلی و همچنین اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاهش زمان و هزینه‌های جستجوی شغل، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل، بخشی از اهداف مهم این رویداد است.
سلامی با بیان اینکه همزمان با برگزاری "رویداد مردمی اشتغال"، مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قالب میز خدمت پاسخگوی متقاضیان هستند، گفت: راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات در این بخش ارائه می شود.

ارسال نظرات