خبرهای داغ:
شانیان:

تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

همدان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور در کارخانه مهان کاغذ شهرستان تویسرکان آماده راه‌اندازی است.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۹۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور در تویسرکان آماده راه‌اندازی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد شانیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تنها کارخانه تولیدکننده کاغذ دوبلکس کشور در تویسرکان آماده راه‌اندازی است، اظهار کرد: کارخانه مهان کاغذ تویسرکان نماد توسعه و تحول در صنعت استان همدان است.

وی افزود: این کارخانه تنها تولیدکننده مقوای دوبلکس در کشور است که برای ۳۰۰ نفر از جوانان بومی اشتغالزایی کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در شهریورماه سال ۱۴۰۲ پروانه بهره‌برداری شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱۱ هزار تن انواع کاغذ با تمرکز بر تولید مقوای دوبلکس و اشتغال عملیاتی ۳۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری نزدیک به یک هزار میلیارد تومان از سوی اداره‌کل صمت استان همدان صادر شد.

وی عنوان کرد: مقواهای پشت طوسی و پشت سفید که به آنها مقواهای دوبلکس هم می‌گویند، کاربرد گسترده‌ای در صنعت بسته‌بندی دارند و در حقیقت یکی از نیازهای اساسی کشور در حوزه بسته‌بندی محسوب می‌شوند.

شانیان عنوان کرد: با تدابیر استاندار همدان و حمایت نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های مستمر اداره‌کل صمت، کارخانه مهان‌کاغذ پس از فراز و فرودهای بسیار، به ثمر نشست و آماده راه‌اندازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات