خبرهای داغ:

برگزاری دومین نشست تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با مدیران کانون های مراکز بسیج وزارتخانه های تابعه و سازمان انرژی اتمی

نشست هم‌اندیشی فرماندهان کانون‌های تخصصی صنعت و معدن با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۹۳
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

نشست هم‌اندیشی فرماندهان کانون‌های تخصصی صنعت و معدن برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست «مجتبی اصغری» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، «خداداد بیرانوند» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت و «حمیدرضا اله بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و همچنین مدیران کانون‌های تخصصی مراکز بسیج وزارتخانه‌های تابعه حضور داشتند.

 

در ابتدای این جلسه «بیرانوند» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت با ابراز خرسندی از میزبانی دومین نشست کانون‌های تخصصی صنعت و معدن بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم که این کانون‌های تخصصی در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید کشور گام بردارند.

 

«اصغری» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مقاومت، به تشریح اهداف این سازمان به خصوص تشکیل کانون‌های تخصصی صنعت و معدن که در آن هیئت‌های اندیشه‌ورز ۵ وزارتخانه مرتبط با صنعت و معدن کشور حضور دارند، پرداخت.

 

اصغری تصریح کرد: هدف از تشکیل جلسات مشترک با مسئولین ۵۰ کانون تخصصی وزارتخانه های صمت، نیرو،نفت،ارتباطات،دفاع و سازمان انرژی اتمی،تشکیل کمیته های تخصصی مشترک در راستای حل مسائل اولویت دار هر وزارتخانه می باشد.

وی ادامه داد: در دیداری که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، معظم‌له در آخرین بندی که راجع به نیروهای بسیجی عنوان کردند بیان داشتند که «نیروهای بسیجی طراح را جذب کنید» و «از بسیجی انتظار می‌رود که در زمین دشمن بازی نکند».

 

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ادامه داد: با جذب نیروهای بسیجی متخصص، می‌توان به نیروهای کارآمد تراز انقلاب دست یافت.

 

در ادامه جلسه، «اله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: ما در قبال یکایک ۱۴ هزار شهید جامعه کار و کارگری مسئولیم و به عنوان سربازی کوچک، در کنار گارگران هستیم و با تمام توان از جامعه کارگری حمایت می‌کنیم. 

 

وی با بیان اینکه کمک به کارگر به معنای افزایش بهره‌وری و تولید است، گفت: یکی از شرایط مهم برای افزایش روند تولید در کشور، مراعات وضعیت کارگران زحمتکش در مقوله‌های مختلف است.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: ما برای حمایت از کارگر و کارفرما، کار را از صفر تا صد پشتیبانی می‌کنیم اما دخالت نمی‌کنیم و به نحوی عمل می‌کنیم که شأن کارگر رعایت شود.

 

در پایان این جلسه، مدیران کانون‌های تخصصی هر وزارتخانه به ارائه گزارش اقدامات خود و ایراد راهکارها و نقطه نظرات پیشنهادی پرداختند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها