خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

امروز نشان نصرت الهی درغزه بسیار است

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: طبق آیه قرآن کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده به آنها نیز اذن جهاد داده شده چراکه خدا بر پیروزی آنان توانا است و امروز نشان نصرت الهی درغزه بسیار است.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۹۶
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان با بیان اینکه زن در اسلام جایگاه والایی دارد، اظهار کرد: قبل از اینکه پیامبر اسلام(ص) به خاک سپرده شود عده‌ای تاریخ را به انحراف بردند.

وی افزود: چه اتفاقی افتاد که بهانه خلقت دردانه رسول خدا(ص) با آن چنان وضعیتی در مقابل ۴۰ مرد جنگی  قرار بگیرد؟ این سوال اساسی تاریخ است و اینکه مزار و مرقد حضرت صدیقه طاهره(س) بی‌نشان بماند، این هم از آن حوادث رمزآلود دنیا است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه باید بررسی کنیم و ببینیم نگاه مکتب اسلام به زن و به دختر چیست و نگاه مکاتب غرب و یهود به زن چیست؟ عنوان کرد: بارها شده بود که به دلیل نداشتن فرزند ذکور به پیام خدا(ص) طعنه می‌زدند، این نگاه جامعه جاهلی بود که بعد از آن خداوند حضرت زهرا(س) راعنایت کرد که یک سوره کامل (کوثر) در توصیف ایشان نازل شد.

وی بیان کرد: مکاتب ورشکسته غرب شعار «زن زندگی آزادی» می‌دهند و در غزه می‌بینیم که با زن و بچه در آغوشش چه می‌کنند و  در محل عبادتش آنها را می‌کشند؛ این نگاه غرب متوحش به زن است.

بختیاری با اشاره به اینکه بعد از حوادث کربلا بعد از چند قرن نام امام حسین(ع) پا برجاست و یزیدیان لعن می‌برند، عنوان کرد: غزه امروز هم همان است، که بچه‌های حماس طوفان الاقصی به پا کردند و در مقابل چهارمین ارتش دنیا، رژیم صهیونیستی ایستادند.

وی گفت: طبق آیه قرآن کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده به آنها نیز اذن جهاد داده شده چراکه خدا بر پیروزی آنان توانا است و امروز نشان نصرت الهی درغزه بسیار است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: حلقه مفقوده زندگی بشر جامعه امروز دو چیز است، محبت و صمیمیت و چیزی که درس مکتب حضرت زهرا(س) است، درس مکتب پیامبر(ص) که فرمود به دخترت محبت کن که نرود آن را از دیگران طلب کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار