جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: بیست و سومین قشر تخصصی بسیج با افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی برای اولین‌بار در کشور به همت دامپزشکی و بسیج کشاورزی این استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۰۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار قدرت‌اله کریمیان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح اولین کانون تخصصی بسیج دامپزشکی کشور در استان ایلام، اظهار کرد: رضایتمندی مردم در همه مسائل و موضوعات بایستی اهمیت زیادی برای مسئولان داشته باشد.

 

 وی افزود: تأمین امنیت غذایی سالم و بهداشتی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج جامعه کشاورزی و دستگاه‌های مرتبط با امنیت غذایی، از اهمیت زیادی برای جامعه برخوردار است.

 

کریمیان با بیان اینکه ضریب امنیت غذایی در کشور باید افزایش یابد، ادامه داد: بسیج جامعه کشاورزی با ادارات و بهره‌برداران حوزه کشاورزی همراه است و با مشارکت نهادهای خدمات‌رسان، تلاش خواهد کرد که وضعیت موجود امنیت غذایی مطلوب و سطح آن ارتقا یابد.

 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تأکید کرد: راه‌اندازی کانون تخصصی قشر دامپزشکی بدون شک در افزایش تولید محصولات پروتئینی، خودکفایی گوشت قرمز و سفید و تأمین امنیت غذایی در استان نقش مؤثری ایفا خواهد کرد.

ارسال نظرات