یادواره شهید بهرام بهرامی تنها شهید روستای آپای ارغون شهرستان دشتستان به همت گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان در زادگاهش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۳۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، یادواره شهید بهرام بهرامی تنها شهید روستای آپای ارغون پس از ۷ سال توسط گردان ۱۱۶ امام حسین (ع)تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در زادگاهش برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه در قرآن آمده شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، گفت: راه شهدا درست و حق است و این موضوع از سوی خود شهدا به ادامه دهندگان راه آنها بشارت داده شده است.

 

وی در ادامه امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون و مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهدا همیشه حاضر و ناظر هستند و مرز ایستادگی ما در برابر دشمنان وجود همین شهدا است.

 

حجت‌الاسلام یحیایی گفت: شهدای عزیز ما در مکتب امام حسین بزرگ شده اند و سیره و راه روش ائمه معصومین سر لوحه کار همه شهدا بوده است.

 

وی با تأکید بر اینکه ما بسیجیان خصوصا مسئولین مدیون شهدا هستیم افزود: امنیت امروز ما مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی شهداست و شهدا مایه برکت برای انقلاب و کشور هستند و ثمره خون همین شهداست که انقلاب مسیر رشد و بالندگی و پیشرفت را طی نموده است.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات