خبرهای داغ:

محفل ختم قرآن در پایگاه بسیج سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر از برگزاری مراسم عزاداری فاطمی همراه با محفل انس با قرآن به نیت شهدای غزه در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۴۶
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم عزاداری دهه دوم ایام فاطمیه حضرت فاطمه زهرا (س) به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در سرخه برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سوگواره فاطمی با حضور خواهران بسیجی در مسجد انصار برپا و این مراسم با ختم سوره انعام به نیت شهدای غزه، قرائت زیارت حضرت زهرا (س) و حدیث شریف کساء، روضه خوانی و مداحی با محوریت سبک زندگی حضرت برگزار و به همت جهادگران بسیجی پذیرایی انجام شد.

او افزود: همچنین مراسم عزاداری با حضور متربیان حلقات صالحین همراه با ختم ۳۰ جزء قرآن کریم به نیت شهدای غزه و مداحی، دعا و توسل به نیت پیروزی مردم فلسطین در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

همچنین مراسم عزاداری ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی و مداحی ابوذر ادهم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در مسجد ولی عصر (عج) برگزار و در پایان توسط گروه جهادی پایگاه از حاضران به صرف شام پذیرایی شد.

گفتنی است حلقه صالحین پیشکسوتان بسیجی نیز هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد تشکیل و ورزش مفرح فوتسال ویژه کودکان و نوجوانان پایگاه با استقبال خوبی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها