خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از توزیع غذای گرم بین سالمندان در راستای اجرای طرح نذر ظهور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۴۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای طرح «مسجد خدمتگزار محله» در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه، خانه هلال محله آل یاسین (ع) سرخه به مناسبت هفته داوطلبان هلال احمر، افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

آیین افتتاح با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه و استادیار حلقات صالحین و رئیس هلال احمر شهرستان در جمع نمازگزاران و اهالی محله انجام شد.

گفتنی است مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حسین جمال به نیت شهید والامقام لطف الله خدر در مسجد جمعه در این محله برگزار شد.

همچنین در راستای اجرای طرح نذر ظهور، توزیع اطعام فاطمی بین نیازمندان سالمند سطح شهر به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی و اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خواهران در این محله انجام شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طرح نذر ظهور با هدف خدمت به هم‌نوعان و در جهت شناسایی مشکلات خانواده ها در محله اجرا می شود.

او افزود: طرح نذر ظهور همزمان با ایام فاطمیه در قالب توزیع اطعام فاطمی در محله اجرا و توزیع غذای گرم بین سالمندان در سطح شهر به همت جهادگران بسیجی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها