خبرهای داغ:
سوگواره یاس های غزه همراه با نشست تبیینی با موضوع سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۷۲
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سوگواره یاس های غزه همزمان با سراسر کشور در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یه یاد زنان و کودکان مظلوم غزه با حضور مادران و کودکان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی ابراهیمی برگزار شد.

در ابتدای مراسم قرآن به نیت شهدای غزه و شهدای امنیت فراجای راسک تلاوت شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: رژیم صهیونستی برای جبران شکست خود در عملیات طوفان الاقصی دست به جنایات فجیعی از جمله حمله به بیمارستان ها و اماکن عمومی می زند که خشم و نفرت مسلمانان جهان را به دنبال دارد.

او با اشاره به اهمیت جایگاه مادری حضرت زهرا (س) و نکات مهم ایشان از طفولیت تا زمان شهادت افزود: هرچند لحظه لحظه زندگی پربار و نقش آفرین حضرت فاطمه زهرا (س) درخشان و نورانی است، لیکن نقش تربیتی _آموزشی آن حضرت در طول زندگی کوتاه و پرثمرش از درخشانی خاص برخوردار است. او که خود پرورش یافته رسول خدا (ص) بود فرزندانی به جامعه بشری تقدیم کرد که هر یک مانند چراغی فروزان، فرا راه انسانیت پرتو افشانی کردند.

طلبه حوزوی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در خطبه های مختلف به عناوین مهمی اشاره داشتند از جمله خطبه عیادت. ایشان در خطبه عیادت  ضمن برائت از پیمان شکنان و نکوهش مردم فرمودند از دنیای شما بسی بیزار و مردانتان را دشمن می دارم آنها را آزمودم و از آنچه کردند بسی ناخشنودم و آنان را به کناری نهادم .

ابراهیمی در پایان صحبت های خود به ایثار و فداکاری های حضرت زهرا (س) در طول زندگی اشاره کرد.

گفتنی است این مراسم با مداحی و روضه خوانی محمد امین جمال و دکلمه خوانی نوجوان بسیجی همراه و حاضرین همدردی خود را به مردم غزه اعلام کرده و شهادت حضرت فاطمه (س) را به ساحت مقدس امام زمان (عج) تسلیت گفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها