خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

خوزستان تبدیل به سرزمین عاشقان شده است/شهدا، جوانان را جذب مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرده اند

حسینی محراب گفت: خوزستان تبدیل به سرزمین عاشقان شده و شهدا سبب شدند که جوانان از سراسر کشور و برخی کشور‌های منطقه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بیایند.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۹۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که در آبادان برگزار شد، گفت: خوزستان تبدیل به سرزمین عاشقان شده و شهدا سبب شدند که جوانان از سراسر کشور و برخی کشور‌های منطقه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بیایند.

او افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌های صورت پذیرفته، امسال نسبت به سال‌های گذشته راهیان نور را بزرگ‌تر و با خلاقیت بیشتری برگزار نماییم.

حسینی محراب یادآور شد: در نشست بحث‌های راهبردی تبادل شد و پیشنهاد کردیم که راهیان نور وسیله‌ای برای ارتباط با مردم شود و سرکشی از خانواده شهدا در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: نگاه خوبی در استان خوزستان نسبت به گره خوردن مسائل اقتصادی با راهیان نور وجود دارد و با توجه به حضور وسیع جوانان، انتظار می‌رود با خرید زائران از باراچه‌های محلی در اقتصاد بومی تاثیر بگذارد.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان اظهار داشت: همچنین پیش بینی می‌شود این اقدامات از طریق ارتباطاتی که مردم خوزستان با سایر استان‌ها دارند یک حرکت فرهنگی در استان شکل بگیرد و ما به عنوان میزبان بتوانیم دین خود را به زائران ادا کنیم.

حسینی محراب گفت: اکنون ۳ یادمان دفاع مقدس فعال هستندو در نهایت ۱۰ الی ۱۵ یادمان در ایام مختلفی که راهیان نور می‌آیند فعال خواهند شد.

او ادامه داد: طی راهیان نور اردو‌های راهیان پیشرفت نیز برگزار می‌شوند و تا جایی که فرصت باشد، سعی می‌کنیم جوانان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و کارخانجات آشنا شوند.

حسینی محراب همچنین در خصوص زیر ساخت‌های مسیر‌های راهیان نور گفت: آسفالت مسیر‌های دسترسی بر عهده یک نهاد است و روشنایی نیز بر عهده شرکت برق است همچنین در خصوص محل اسکان زائران تمامی نهاد‌ها و مردم شرکت خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها