زنجان - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اولین دادگاه علنی برخط در دادگستری این استان با هدف دسترسی راحت مردم به خدمات قضایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۱۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

برگزاری اولین دادگاه علنی برخط در دادگستری استان زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در این خصوص افزود: در راستای اجرای سند تحول قضایی با استفاده از فناوری‌های نوین و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر گسترش فناوری‌های نوین و تضمین دستیابی آسان و رایگان مردم به خدمات قضایی اولین دادگاه برخط علنی در دادگستری استان زنجان برگزار شد.


وی اضافه کرد: این جلسه دادگاه با رضایت طرفین و صلاح دید مقام قضایی در یکی از شعب حقوقی محاکم زنجان به صورت علنی و برخط برگزار شد که جلسه دادگاه بصورت آنلاین برای افرادی که دسترسی به کد ورود به سامانه برخط را داشتند قابل مشاهده بود.


رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در استان و پیگیری‌های معاونت فناوری اطلاعات و تلاش‌های واحد انفورماتیک دادگستری زنجان از این پس شاهد برگزاری بیشتر این نوع جلسات خواهیم بود.


به گفته وی با اطلاع رسانی قبلی و در دسترس قرار گرفتن رمز ورود به سامانه برخط مشاهده این جلسات دادگاه برای افراد میسر خواهد شد.

ارسال نظرات