امام‌جمعه شهرستان چابهار گفت: دشمن که از پیروزی‌های جبهه مقاومت نگران شده به دنبال این است تا با به‌شهادت‌رساندن مردم ایران ناراحتی خود را بروز دهد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۱۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی امام‌جمعه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج چابهار، اظهار کرد: آنچه این نا نجیب‌ها را ناراحت کرده دقیقاً پیروزی‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا به دست آورده که برای استکبار و آمریکا قابل‌تحمل نیست عزت امروز جمهوری اسلامی ازهرجهت برای دنیا ثابت شده حتی انگلیس نیز می‌گوید ایران در انگلیس راهپیمایی راه انداخته که این از عزت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران از عزت، عظمت و افتخار و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه ناراحت هستند و نوکران خود را می‌فرستند که هر روز یک حادثه یا نیرنگی به راه بیندازند و  جنایاتی ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز ایران نیز این‌گونه‌اند اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه آنها را عصبانی کرده با این شهادت‌ها این انقلاب منفعل نمی‌شود و شکست نمی‌خورد و انشا الله به عزت می‌رسد.

حجت‌الاسلام  موسوی با اشاره به اینکه  ایران را ایرانی حفظ می‌کند گذشت آن زمانی که مستشارهای نظامی آمریکایی و اروپایی در کشور برنامه‌ریزی می‌کردند، تصریح کرد: امروز جوانان غیور ایران از هر منطقه و نقطه ایران در حال حراست از وطن هستند؛ این مسئله مطرح نیست که اهل کجای ایران باشی فرقی نمی‌کند خراسانی است و در بلوچستان از امنیت کشور حفاظت می‌کند و یا بلوچستان از آذربایجان حراست می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران برای جوانان ایرانی آمال و آرزوست لذا جوانان ما در حفظ امنیت کشور در تلاش هستند، اظهار کرد: جوانان ما منطقه و استان و شهر نمی‌شناسند لذا می‌بینید از کل این منطقه شیعه و سنی همه در حال حفاظت از ایران هستند همین آقای براهویی که اهل‌سنت است شهید شده و حتی می‌توانیم دیگر جوانان را مثال بزنیم.

گروهگ های تروریستی از رژیم صهیونیستی تغذیه می شوند

خطیب جمعه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه گروهک‌ها از جمله جیش الظلم از امریکا و صهیونیسم‌ها تغذیه می‌شوند، خاطرنشان کرد: آنها مهره‌های آمریکا و صهیونیسم هستند و یک عده نیز مبلغ وجود دارد که انسان‌های ورشکسته و جاهل و نادان هستند که هیچ اطلاعاتی از اسلام ندارند به سمت دشمن کشیده می‌شوند.

وی با بیان اینکه این‌ها دلشان به حال ملت و کشور نسوخته اینان یک‌مشت مزدوری هستند که با مزدوری کار می‌کنند و هیچ‌گونه آگاهی و اطلاعاتی هم ندارند یک عده نیز با یک سری تریبون‌هایی بیچاره‌ها را به دنبال خود می‌کشند، اظهار کرد: آنچه که امروز دشمن می‌بیند کشوری که از اول انقلاب در تحریم به سر می‌برده حتی دارو مواد غذایی سلاح و امکانات و حتی مدارک علمی نیز به آنها ندادند و در تحریم مطلق بودند به هر آنچه که خواسته رسیده است از نظر اقتصادی نیز روی پای خود ایستاده و از همه جهات این نظام باقدرت در حال پیشروی است.

خطیب جمعه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه دشمن ابتدا دانشمندان ما را ترور کرد چون نمی‌توانست ببیند که کشور از نظر علمی در حال پیشرفت است، اظهار کرد: امروز که کشور ازهرجهت در حال پیشرفت است عصبانیت دشمن بیشتر می‌شود، چند وقت اخیر بارها دشمن از مردم تقاضا کرد که کارهایی انجام دهند؛ مثلاً جاده را ببندند؛ اما چون در میان مردم جایگاهی نداشتند این امور صورت نگرفته و مردم به آنها بها ندادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهاد بدون وابستگی به هیچ جا و هیچ قدرتی در حال پیشرفت است و نیازهای کشور توسط خود مردم جهادگر تأمین می‌شود و این امر دشمن را به وحشت انداخته است تا به این جنایات دست زند.

ارسال نظرات