مولوی اهل سنت گفت: غربی ها به دنبال این هستند تا با نا امن سازی استان جلوی پیشرفت منطقه ئ استان را بگیرند.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۱۴
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

مولوی یوسف بلوچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج چابهار؛ اظهار کرد: دلیل این اتفاقاتی که به نظر بنده افتاده آمریکا و استکبار جهانی توسط محور مقاومت در فلسطین زمین‌گیر شده و نتوانستند جواب محور مقاومت را بدهند و آنها خواستند با ناامن‌کردن جمهوری اسلامی به اهداف خود برسند که هرگز به این هدف نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه ناامن‌سازی کشور از دشمنان طراحی شده است، خاطرنشان کرد: کسانی که وحدت و امنیت این استان را نمی‌خواهند در واقع همان آمریکا و استکبار جهانی و ایادی آنها  پشت حمله تروریستی شهرستان راسک هستند.

مولوی بلوچی با بیان اینکه این جوانانی که در حادثه تروریستی شهر راسک به شهادت رسیدند از شهر‌ها و استان‌های دیگر در این شهرستان حضور داشتند، اظهار کرد: علت حضور این عزیزان برای امنیت و خدمات‌رسانی برای مردم این استان بوده  و قطعاً آنها برای امنیت آرامش و توسعه این استان تشریف آورده‌اند تا امنیت را برای ما برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه گروهک تروریستی جیش الظلم سال‌ها است که به دنبال ناامن‌سازی مرزهای جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد:
این گروهک تروریستی توسط آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته و پشت این توطئه‌ها آمریکا و استکبار جهانی هستند.

این فعال حوزه با بیان اینکه گروه‌های تروریستی منطقه و دشمنان این انقلاب به دنبال ناامن‌کردن کشور و خصوصاً سیستان و بلوچستان هستند، تصریح کرد: آنها وقتی که می‌بینند استان‌ها و کشورها روبه‌توسعه هستند می‌خواهند جلوی این توسعه را بگیرند پشت سرشان آمریکا است و می‌خواهند با طرح‌ریزی‌های که انجام شده  برای ناامن‌کردن این استان تلاش بکنند و جلوی این توسعه و پیشرفت را بگیرند؛ ولی هرگز نمی‌توانند این نقشه شوم خود را عملی کنند.

مولوی بلوچی با بیان اینکه اعضای این گروهک تروریستی بوی از اسلام نبرده‌اند، خاطرنشان کرد: آنها یک تفکر وحشیانه‌ای دارند آنها نسبت به اسلام نسبت به مسلمانان نسبت به انسانیت یک خوی استکباری دارند به خوی وحشی‌گری دارند آنها فکر می‌کنند با این برنامه‌ها نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

ارسال نظرات