خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: اگر بندگی درست باشد به تبع آن اخلاق نیز شایسته خواهد بود؛ خوش اخلاقی به عنوان سبک‌ترین اعمال در دنیا و سنگین‌ترین اعمال در قیامت قلمداد می شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۲۵
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰

بزرگترین مسئولیت، بندگی در برابر خداوند است / مسئولین در انقلاب اسلامی باید خوش اخلاق و از سعه صدر و وجدان کاری برخوردار باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در جمع کارکنان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در راه دین و ولایت به شهادت رسید؛ اگر این بانوی دو عالم در این راه کوتاه می‌آمدند دین و ولایت منحرف می شد.
وی افزود: در دنیا همه در برابر هم مسئول هستند؛ اوج همه مسئولیت‌ها، مسئولیت در برابر خداوند و به عنوان بنده خداوند است لذا بزرگترین مسئولیت را می توان بندگی دانست.
قاسم پور ادامه داد: خوش اخلاقی، سعه صدر و وجدان کاری از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌توان به عنوان اخلاق مدیریتی قلمداد کرد و مسئولین می بایست از این خصلت ها برخوردار باشند.
وی اذعان داشت: اگر بندگی درست باشد به تبع آن اخلاق نیز شایسته خواهد بود؛ خوش اخلاقی به عنوان سبک‌ترین اعمال در دنیا و سنگین‌ترین اعمال در قیامت قلمداد می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان داشتن مسئولیت را وظیفه ای سنگین و مراقبت در آن مسئولیت را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مسئولینی که در انقلاب اسلامی در حال خدمت هستند باید در آن مسئولیت جلوه‌های اسلام کاملاً مشهود باشد.
قاسم پور حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه افراد تک تک جامعه دانست و خاطرنشان کرد: سرنوشت هر جامعه‌ای را مردم آن جامعه تعیین می‌کنند؛ هیچ وقت دشمنان خیرخواه موحدین نیستند و در تمام کشورهایی که وارد شدند چیزی جز ویرانی و تاراج اموال حاصل نشده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها