رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در مراسم استقبال از شهید گمنام گفت:در ایام شهادت حضرت فاطمه سلام‌الله این سازمان توفیق میزبانی و تدفین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس را دارد.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۴۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،سید محمد رضا سیدحسینی افزود: شهدای گمنام خوشنام‌تر از همیشه به وطن بازگشتند تا اعلام کنند امنیت، اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی و ایثارگری جانبازان و شهدایی است که از همه چیزشان گذشتند تا ما امروز در امنیت زندگی کنیم.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: سازمان جهاد كشاورزي استان سیستان و بلوچستان در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی، ۶۳ شهيد، ١۴۴ جانباز و ٢١ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي كرده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور طی سخنانی در این مراسم گفت:
این شهید والامقام گرچه نامی ندارد اما همه او را به مردانگی اش و شجاعتش می شناسند. هرچند نمیدانیم چطور به شهادت رسیده اما این مهم است که به این مقام نائل شده و مردم ما خوب بلدند قدر این مقام را بدانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رنجبران با اشاره به وحدت و همدلی بی نظیر شیعه و سنی در سیستان وبلوچستان افزود
بر همه ما واجب است امروز با گرامي داشتن ياد و خاطره شهدا، احترام به خانواده هاي معظم آنان و توجه به عظمت مقام شهيدان، انديشيدن به آخرين توصيه هاي شهدا و انتقال آن به آيندگان در مسير راه آنان گام برداريم.
وی تصریح کرد همیشه بیاد خواهم داشت که اگر آرامش و امنیتی داریم ، همه را مدیون خون سرخ شهدا هستیم

شایان ذکر است با حضور پرشور کارکنان سازمان جهادکشاورزی وادارات وابسته بهمراه خانواده های آنان ،جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ونماینده ویژه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، طی مراسم باشکوهی پیکر مطهر شهیدگمنام دوران دفاع مقدس در محل ساختمان شهید طباطبایی سازمان جهادکشاورزی استان تدفین شد.

ارسال نظرات