خبرهای داغ:
میامی_مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی گفت:مقاومت ملت فلسطین در برابر اسرائیل قابل ستایش است.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۷۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

مقاومت ملت فلسطین در برابر اسرائیل قابل ستایش استبه گزارش خبرگزاری بسیج. حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروز جبهه امت اسلامی باید در برابر همه این جنایت‌ها منسجم و متحد عمل کرده و بیش از این اجازه ندهند تا اصالت بشریت مورد بی‌توجهی و بی‌رحمی قرار گیرد گفت: رژیم صهیونسیتی با این اقدامات تنها روز مرگ خود را نزدیک کرده و باید بداند که این اقدامات گستاخانه و ظالمانه بی پاسخ نخواهد ماند.
وی با بیان اینکه بی تردید مردم فلسطین پیروز میدان جنگ هستند، افزود: تا وقتی که این اتحاد، همدلی و همیاری بین ملت‌های مسلمان تحت لوای یک پرچم باشد جهان استکبار نخواهد توانست به اهداف خود یعنی گسترش ظلم و نابودی اسلام در گروی کودک کشی و ویرانی شهر‌ها برسد.
حجت‌الاسلام آل علی با بیان اینکه مقاومت ملت فلسطین در برابر اسرائیل قابل ستایش است، تأکید کرد:این مردم با حداقل امکانات و تجهیزات جنگی در برابر رژیم صهیونسیتی که پشتوانه آن کشور‌های غربی است توانسته مقاومت کند و با عملیات هایی، چون طوفان الاقصی شکست تلخی را برای آنان رقم زند
وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه‌ای نه تنها پایه‌های این نظام را مستحکم کرده، بلکه جامعه اسلامی را برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) آماده می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها