سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده سپاه بافت در یادواره شهدای دانش آموز گفت؛تلاش ما این است که هر چه بیشتر دانش آموزان را با راه شهدا، اهدافی و جانفشانی که شهدا داشتند آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۵۸۱
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرهنگ پاسدارمصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان گفت : تلاش ما این است که هر چه بیشتر دانش آموزان را با راه شهدا، اهدافی و جانفشانی که شهدا داشتند آشنا کنیم. امید است بتوانیم با آشنایی دانش آموزان با شهدا، کاری کنیم که همگی رهرو راه شهدا باشیم و ملت را از آسیب هایی که احتمال وقوع دارد دور نگه داریم.
وی در ادامه دانش آموزان را از خطرات تهاجم فرهنگی و با مثال زدن انواع گوناگونی از جرم های انجام گرفته در جامعه که با نقشه مشخص و از پیش تعیین شده قصد تخریب جوانان و دانش آموزان را دارند .
حبیب رحیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافت در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم با تاکید بر جمله امام خمینی(ره) اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه شهدا با بندگی خدا به این مقام نائل شده‌اند، تصریح کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه اصل پایدار انقلاب است که به واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقاد و باورهای دینی به دست آمده است که باید با سعی و تلاش در حفظ و صیانت آن بکوشیم.
رحیمی یادواره شهدا را محفلی برای شناساندن راه و سیره شهدا دانست و تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهیدان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بود که این ویژگی‌ها باید برای مسئولین دستگاه‌های اجرایی الگو قرار گیرد.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان بافت
 

ارسال نظرات