مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه دیلم:

جهاد تبیین امروزه یک تکلیف همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم در جمع هادیان سیاسی و بصیرتی شهرستان دیلم گفت: جهاد تبیین امروزه یک تکلیف همگانی است.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۲۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

جهاد تبیین تکلیف امروز همه ما می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی در جمع مربیان و هادیان سیاسی شهرستان دیلم گفت: تبیین تنها راه مواجهه و پاسخگویی به شبهات و تزلزلات ذهنی و فکری نسل جوان و نوجوان ما می باشد و امروز همه ما مسئولین، مربیان بصیرتی، هادیان سیاسی، سخنرانان و تریبون داران در این راستا تکلیف داریم و نباید به این امر مهم بی تفاوت باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کسی که دارای بصیرت، بینش و آگاه به جریانات و اتفاقات زمان خود باشد قطعاً تلاطم ها و اتفاقات پیش آمده نمی تواند وی را دچار تزلزل، سستی در اصول، افکار و اعتقادات وی کند.

حجت الاسلام اسدی با بیان واقعه تاریخی قبول حکمیت توسط یاران امیرالمومنین علی علیه السلام در جنگ با معاویه گفت: آن چیزی که باعث شکست ظاهری لشکر امام علی علیه السلام در جنگ معاویه شد نه قدرت و برتری نظامی سپاه معاویه بود بلکه وجود شبهاتی بود که در لشکریان امیر المومنین علیه السلام بین سپاه امام علی(ع) به وجود آمد و باعث سستی فکری و اعتقادی لشکر اسلام شد تا جایی که امام جامعه مسلمین رو به لشکر خود فریاد میزد آنچه من میگویم انجام دهید و به شبهات اعتناء نکنید اما یاران آن حضرت بدلیل جهل و نادانی و پیروی از شبهات پیش آمده بر خلاف دستور ولی زمان خود عمل کردند که نتیجه آن چیزی شد که نباید اتفاق می افتاد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم همچنین گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی لذا افراد تاثیر گذار و صاحب تریبون علاوه بر پاسخگویی به شبهات پیش آمده در ذهن نسل جوان و نوجوان میتوانند نقش زیادی در حضور  مردم در مشارکت پرشور در انتخابات و تبیین شاخص های کاندید اصلح داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات