تولیدکنندگان پوشاک اسلامی حمایت شوند/ افتتاح نمایشگاه پوشاک اسلامی در بوشهر

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه‌ تولیدکنندگان پوشاک اسلامی باید مورد حمایت قرار بگیرند گفت: پرداخت تسهیلات کم بهره با ارائه مهلت‌های لازم در پرداخت اقساط به این تولیدکنندگان یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۶۹
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در بازدید از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی بوشهر با قدردانی از دست‌اندرکاران این نمایشگاه، عفاف و حجاب را یک فریضه ضروری دین اعلام کرد و اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند خلاف عفاف و حجاب، حرام شرعی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه همگان در عرصه فرهنگ‌سازی و ترویج عفاف و حجاب بیان کرد: فرهنگ‌سازی، فراهم شدن زمینه تولید پوشاک اسلامی با آرایه‌های عفاف و حجاب و فعالیت بخش‌های نظارتی باید در دستور کار دست‌اندرکاران این عرصه قرار گرفته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر حمایت از تولیدکنندگان کالاها در عرصه عفاف و حجاب را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید تولیدکنندگان پوشاک اسلامی مورد حمایت قرار بگیرند و زمینه گسترش تولید این محصولات فراهم شود.

امام جمعه بوشهر از حمایت ستادهای نماز جمعه سراسر استان از تولیدکنندگان محصولات عرصه عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: تمام مصلا و ستادهای نماز جمعه در سراسر استان بوشهر برای ارائه محصولات تولیدکنندگان در اختیار فعالان این عرصه قرار می‌گیرد.

صفایی بوشهری با تأکید بر پرداخت تسهیلات کم بهره با ارائه مهلت‌های لازم در پرداخت اقساط اضافه کرد: تولیدکنندگان کالاهای عرصه عفاف و حجاب به ویژه پوشاک اسلامی ایرانی باید مورد حمایت قرار بگیرند و زمینه ارائه محصولات تولیدی آنان فراهم شود.

ازدواج دانشجویی در بوشهر از دی ماه آغاز می‌شود

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر هم با اشاره به به برپایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت 90 تولید کننده کشوری و استانی محصولات خود را در تالار میلاد کنار امام‌زاده قاسم روبرو پارک شغاب بوشهر عرضه کرده‌اند.

سید عباس موسوی‌نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه تا دوم دی ماه برپا است گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی همایش دختران بوشهر برگزار شده است.

وی به بخشی از برنامه‌های امسال در عرصه ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم ازدواج آسان در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که در این راستا ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر از دی ماه آغاز می‌شود.

ارسال نظرات