خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

انسان تجلی تمام و کمال خداوند است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: انسان تجلی تمام و کمال خداوند است و ارزش ندارد با گناه خود ائمه(ع) را در پیشگاه خدا شرمنده کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۹۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در اردوی فرهنگی تفریحی کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) و دفتر عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان در امام زاده محسن(ع) اظهار کرد: اعمال و رفتار ما هر روز توسط خدای متعالی نظارت می‌شود و در این دنیای مادی هر کاری انجام بدهید، خدا آن را می‌بیند.

وی افزود: خدای متعالی در آیات و روایات متعدد می‌فرماید اول خودم ناظر شما هستم و بعد رسل و پیامبرانم و سوم اولیای الهی و اهل بیت(ع) ناظر اعمال شما هستند و این سیستم نظارتی خدا بر بندگانش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه فرشتگان نیز از گواهان اعمال شما هستند و بر اعمال شما نظارت دارند، اضافه کرد: اعضای شما در قیامت شهادت می‌دهند و شهدا نیز شاهد و ناظر بر اعمال شما هستند.

وی به وجود نازنین حضرت زهرا (س) اشاره و اظهار کرد: ایشان نیز در قیامت بر اعمال ما شهادت می‌دهد و اعمال ما بر حضرت زهرا (س) و اهل بیت(ع) عرضه می‌شود و وقتی گناهان ما را می‌بیند آزرده خاطر می‌شوند و در پیشگاه خداوند شرمنده می‌شوند.

نجاری خاطرنشان کرد: انسان تجلی تمام و کمال خداوند است و ارزش ندارد با گناه خود ائمه(ع) را در پیشگاه خدا شرمنده کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات