تجلیل از برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر در تبریز

تبریز- طی مراسمی از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و خانواده های شهدا و جانبازان در سپاه عاشورا تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۴۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با بیان اینکه جوان مملو از استعداد، توان، اراده و انرژی است گفت: توان مضاعف جوان است که می‌تواند در اداره یک مجموعه اثر گذار باشد.

حجت الاسلام فقیه با تاکید بر اینکه اهم برنامه‌های دشمن برای جوانان ما است و برای شکار کردن سرمایه‌های بزرگ نظام تلاش می کند افزود: باید توجه کنیم اداره جنگ در هشت سال دفاع مقدس بر عهده جوانان بود و جوانان در میدان عمل حضور ارزشمندی داشتند و  امروز در جبهه دیگری با دشمنان می‌جنگیم لذا باید جوانان آگاهانه و با بصیرت زندگی کنند و در برابر هجمه‌های دشمنان مسلح و آماده باشند.

 وی خاطرنشان کرد: برای علم آموزی حرکت کنید برای کسب بصیرت و معرفت تلاش کنید البته مسئولان هم  شرایط و فضای مناسب برای تحصیل جوانان را فراهم کنند.

جشنـواره حضرت علی اکبـر(ع) به منظور شناسایی، معرفی الگو‌ها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی ارزش‌های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی ، امید به آینده و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار