خبرهای داغ:
ذوقی در گفتگو با بسیج:

برترین‌های مرحله استانی لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی معرفی شد

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: برگزیدگان مرحله استانی لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۵۸
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

سیداصغر ذوقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه حضور با شکوه دوندگان نونهال و نوجوان استان همدان لیگ دو صحرانوردی شهید همدانی را جاودانه کرد، اظهار کرد: مرحله استانی لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی امروز با نمایش کم نظیر ۳۰۰ دونده نونهال و نوجوان مستعد از شهرها و روستاهای استان در پیست صحرانوردی شهدای همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در سه گروه سنی آیندگان، نونهالان و نوجوانان در مسافت‌های دو، سه و چهار کیلومتر برگزار شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: در گروه سنی آیندگان (کلاس پنجم و ششم ابتدایی) محمدمهدی مرادی از کبودراهنگ، محمدمبین سهرابی از نهاوند و امیرعباس حسینی از بوبوک آباد قهاوند به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه در گروه سنی نونهالان (هفتم وهشتم راهنمایی) محمدمهدی رضایی از همدان نفر اول شد، گفت: ابوالفضل چراغی از کبودراهنگ و امیرعلی ملکی از ملایر نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

ذوقی تصریح کرد: در گروه سنی نوجوانان (کلاس نهم و دهم) نیز امیرمحمد خاقانی از همدان، محمد سعیدزاده از ملایر و مالک رستمی شریف آباد از ملایر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی افزود: در مراسم با شکوهی در استادیوم شهید مفتح و با حضور دوندگان شرکت کننده در مسابقه توسط مسئولین هیئت دو ومیدانی استان به نفرات اول تا سوم مسابقات مدال و حکم قهرمانی اهداء شد و به ۱۰ نفر برتر هر گروه سنی جوایز نقدی تقدیم شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: از نکات مهم مسابقات حضور ۸۰ دونده در گروه سنی آیندگان ۱۲ تا ۱۳ سال در این مسابقات بود که بیانگر اقدامات زیربنایی هیئت دو ومیدانی استان و توجه جدی به گروه سنی پایه و تربیت نسل جدیدی از دوندگان است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات دوندگانی از شهرهای ملایر، کبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، قهاوند، فامنین و جورقان حضور داشتند.

ذوقی افزود: این دوندگان در یک سال گذشته با حضور مسئولین و مربیان هیئت دو ومیدانی استان در روستاها و محلات شهری استعدادیابی شده بودند.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه استان، اداره کل ورزش وجوانان، بنیاد سردار همدانی و بسیج ورزشکاران در برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه مراحل مختلف این لیگ ماندگار گفت: لیگ دو صحرانوردی سردار شهید همدانی با ابتکار و همت هیئت دو ومیدانی استان و در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام فرمانده دلیر جبهه مقاومت سرلشگر شهید حاج حسین همدانی در سه مرحله استانی ، منطقه‌ای و کشوری طراحی و برنامه‌ریزی شده است و تا پایان سال مراحل بعدی این مسابقات با حضور برترین‌های استان و کشور در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات