خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، در جمع فرماندهان بسیج دانش آموزی شرکت کننده در دوره طرح ولایت گفت: شما دانش آموزان وارثان آن شهیدان هستید.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۰۱
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ دوره آموزشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار داشت: دانش آموزان نقش موثر و اساسی و محوری در پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های مختلف داشتند، دانش آموزان در استمرار انقلاب اسلامی داشته و دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، گفت: شما دانش آموزان وارثان آن شهیدان هستید که با تقدیم جان خویش عزت، افتخار و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، شما نهادینه کننده فرهنگ و ماموریت و رسالت شهیدان در جامعه هستید.

این مقام مسئول ادامه داد: شما دانش آموزان با کسب علم و دانش و قدرت ایمان سنگرهای کلیدی دشمنان را فتح خواهید کرد ، ثمرات نظام جمهوری اسلامی ایران را جهانیان دارند می بینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به حماسه آفرینی گروه های جهادی در   غزه، لبنان و فلسطین اشاره و اظهار داشت: دانش آموزان عزیز در کنار سایر گروه های جهادی در غزه و فلسطین،از  سازمان موساد که مخوف ترین سازمان در دنیاست و سیستم اطلاعاتی قوی داشت، عبور کردند و با گذشتن از موانع اسرائیلی ها هیمنه ی سومین ارتش کلاسیک دنیا را در هم شکستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، گفت: بسیاری از دانش آموزان در نوار غزه با آن همه محاصره و بدون امکانات، موشک تولید کردند و این از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی در محورهای مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین است.

دوره توانمند سازی فرماندهان واحدهای سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اجرای برنامه های مختلف در شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار