خبرهای داغ:
رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که ارتش این رژیم تیپ گولانی را در غزه که متحمل خسارت‌های سنگین شده و بسیاری از نیروهای خود را از دست داده، از این باریکه خارج کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۱۲
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی تیپ گولانی را به دلیل کشته شدن بسیاری از نیرو‌های این تیپ از غزه خارج کرد.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: مقامات سیاسی (رژیم) اسرائیل به زودی به بررسی انتقال به مرحله بعدی جنگ در غزه از جمله ارزیابی نیرو‌های این رژیم که در داخل این باریکه هستند، خواهند پرداخت.

پایگاه عبری زبان واللا نیز گزارش داد، مرحله بعدی جنگ در غزه، مرخص کردن سربازان ذخیره، ایجاد حصار امنیتی و انجام حملات متمرکز‌تر است.

پیش‌تر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که نیرو‌های نظامی این رژیم حملات خود در شمال و جنوب غزه را عمیق‌تر خواهند کرد.

این در حالی است که مجاهدان گردان‌های القسام روز پنجشنبه گروهی از کماندو‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه التوأم در شمال شهر غزه با سلاح تیربار هدف قرار دادند که در این عملیات ۱۱ نفر از این نیرو‌ها به هلاکت رسیدند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارسال نظرات