خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی راسک در شهرستان باغملک برگزار شد

حضور امام جمعه شهرستان، مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و عموم مردم مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی راسک در شهرستان باغملک برگزار شد
کد خبر: ۹۵۶۴۹۰۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری گفت: تا قبل از امام خمینی(ره) رابطه مجتهد و مکلف رابطه اجتهاد و تقلید و تبعیت از مرجع تقلید در احکام فردی و فرعی بود ، اما امام این رابطه را ارتقا داد و به رابطه بین امام و امت ، یعنی مردم را از ولایت فردی اسلام به ولایت اجتماعی سوق داد و اگر تا قبل از انقلاب این تبعیت در مسائل جزئی بود امام در مسائل سیاسی هم مردم را مقلد ولی فقیه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بهمنی با اشاره به اقدامات امام خمینی(ره) افزود: نظام سلطه که این کشور را با همه منابع و ذخایر در اختیار داشتند بعد از انقلاب شروع به سنگ پراکنی و دشمنی و ترور کردن شخصیت ها بین مردم کردند ، ضدانقلاب در اغتشاشات سال گذشته از براندازی عبور کرد و به تجزیه طلبی رسید ، چرا؟ اساسا فرق این دو چیست؟ براندازی حذف نظام سیاسی است ،
اما تجزیه طلبی چند تکه کردن کشور است و این یعنی قرار دادن مردم مقابل مردم است.

وی خاطر نشان کرد: ترورهای ابتدای دهه ۶۰ را خاطرتان هست؟ همان ترور های کور منافقین در بین کوچه و بازار؛ امروز پروژه ترور همچنان ادامه دارد ، اما روش و راهبردها تغییر کرده است و آن سالها بی حساب آدم می کشتند؛ با هدف ناامن سازی و ایجاد رعب و دلهره و بعدها به ترور مسوولین و دانشمندان رسیدند ، تا سالها خیال می کردند بزرگان نظام را ترور کنند حرکت کشور متوقف می شود و حالا مجدد بازگشتند به ترور مردم؛ اما با شیوه و مدل جدید.

امام جمعه شهرستان ادامه داد: این بار دوم است که دشمن سراغ هک جایگاه سوخت رفت ، بنزین چه می کند؟ چند روز پیش خبر ترور سربازان مظلوم راسک را داشتیم ، اما چرا سرباز؟ ضدانقلاب در اغتشاشات سال گذشته از براندازی عبور کرد و به تجزیه طلبی رسید ، اساسا فرق این دو چیست؟ براندازی حذف نظام سیاسی است، اما تجزیه طلبی چندپاره کردن کشور است ، این همان پروژه ایست که در ماجرای حجاب هم دنبال می کنند و عده ای کشف حجاب کنند و دو قطبی ایجاد شده و تبدیل به چرخه خشونت شود.

وی بیان کرد: اگر به تغییر سبک تحریم ها در این چهل و چهار سال توجه کنیم ، ابتدای انقلاب تحریم های اقتصادی برای مسئولین و دولت ها بود ، اما امروز تحریم ها صرفا سفره مردم را هدف گرفته است و این سالهای اخیر حتی ترورهای مسئولین نیز تغییر کرد ، سالهای اول مسئول را می زدند تا به خیال شان اداره کشور بهم بریزد ، اما امروز سراغ مسئولی می روند که بجز اثر اول ، پایگاه عمیق تری در جان و دل مردم داشته باشد و برای همین به حاج قاسم رسیدند ، چون مردم را می خواهند بزنند، سراغ قهرمان شان رفتند ، چون می‌دانند نیرو انتظامی در دل مردم پایگاه دارد می‌خواهند دل مردم را جریحه دار کنند ، این ترور ها چه تفاوتی با ترور مردمی سالهای اول انقلاب دارد؟ پاسخ یک جمله است ؛ ترور مردم در اول انقلاب کور بود و امروز کاملا هوشمند.

حجت الاسلام بهمنی در پایان عنوان کرد:
دشمن امروز به این سطح از بلوغ رسیده است که هرچه می کشد از مردم است ، از براندازی به تجزیه طلبی رسیده است و فهمیده است جمهوری اسلامی چیزی نیست جز مردم ، یعنی برای براندازی سیاسی باید مردم را بزند نه نظام را و نظام پوسته است و مردم معنا ، برای همین وقتی از حمایت جمهوری اسلامی در غزه عصبانی است ، مذبوحانه سراغ حمله به مرزبانان شهرستان راسک می روند تا دل مردم را خون کنند و سراغ پمپ بنزین می روند تا مردم را تحت فشار قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار