خبرهای داغ:
هنرمندان رامهرمزی از جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان، که در شهرستان سوسنگرد برگزار شد با دست پر به شهر خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۰۴
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، جشنواره تئاتر خیابانی با حضور هنرمندان بسیج در سطح استانی در شهرهای مجاور برگزار شد، که با درخشش شهروندان رامهرمزی به پایان رسید.

پیمان سلیمانی پور مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رامهرمز در گفتگو با خبرنگار بسیج رامهرمز اظهار کرد؛ گروه نمایش پرسوناژ وابسته به کانون بسیج هنرمندان شهرستان رامهرمز با نمایش شهر زیبا، به نویسندگی و کارگردانی حسن کردزنگنه و با بازیگری منوچهر کریمی و مجتبی سامانی توانست چندین جایزه از جشنواره تئاتر خیابانی دراستان خوزستان و عنوان کار برگزیده جشنواره را به خود اختصاص دهد.

سلیمانی پور گفت: با توحه به نقش هنرمندان رامهرمزی، آقای حسن کردزنگنه عنوان رتبه ی اول در رشته ی کارگردانی، آقایان منوچهر کریمی و مجتبی به ترتیب عناوین رتبه ی اول و سوم در نقش بازیگری را در این جنشواره را کسب نمودند.

وی افزود: نمایش بسیج هنرمندان رامهرمز، ازجمله کار برگزیده در دومین جشنواره تئاتر خیابانی در سطح استان معرفی شد.

گفتنی است؛ این افتخار به سرپرستی برادر بسیجی پیمان سلیمانی پور مسئول کانون بسیج هنرمندان رامهرمز در این جشنواره به خوبی درخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار