مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اهمیت توجه فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی به دانش آموز محوری، مشارکت و نقش دادن به دانش آموزان در تصمیم گیری ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۶۹
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهدشت، نشست هم اندیشی یک روزه فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی برادر سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در شهر دهدشت برگزار شد.

در این نشست یک روزه فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی ابتکارات در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی شهرستان های خودرا تشریح کردند.

در ادامه این نشست موضوعات مختلف و برنامه های بسیج دانش آموزی، سیاست و رویکرد های ِآن از طرف مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان و مدیریت های آن مورد بررسی قرار گرفت.

سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر در ادامه نشست از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت به خاطر میزبانی این نشست در شهر دهدشت تشکر کردند.

در ادامه سرهنگ پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از اهمیت توجه به قشر دانش آموزی مطالب و نکاتی را مطرح نمودند.

در پایان همسران فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی استان و بسیجیان استان از سوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدبا اهدا لوح سپاس تجلیل شدند.

تجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استانتجلیل از همسران فرماندهان و بسیجیان حوزه بسیج دانش آموزی استان

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار