محفل انس با قرآن در مدرسه 15 خرداد سرخه برگزار شد

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از برپایی محفل انس با قرآن و برنامه های فرهنگی-مذهبی ویژه دانش آموزان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۹۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه آموزشی فرزندآوری به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخه در جمع بسیجیان پایگاه با سخنرانی فردی کارشناس این برنامه در جمع خواهران بسیجی برگزار شد.

زهرا ادهم عضو کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت در حاشیه این کارگاه اموزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سوگواره یاس های غزه با سخنرانی و مداحی محبوبه مهدوی نژاد از طلاب حوزوی در جمع بسیجیان این پایگاه مقاومت برگزار شد.

او افزود: در راستایی برپایی محفل انس با قرآن ویژه دانش آموزان، تهیه شیر برای پذیرایی از دانش آموزان مدرسه ۱۵ خرداد محله توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام شد.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: همچنین به مناسبت شب یلدا، بسته های یلدایی و ساندویچ فلافل برای مدرسه ۱۵ خرداد با همکاری پایگاه و اعضای انجمن مدرسه تهیه و توزیع شد.

گفتنی است گشت عملیاتی محله محور بسیج با حضور هشت نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله (ص) روستای لاسجرد در سرخه از ساعت بیست و دو الی دو و سی دقیقه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار