مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از اعضای این نهاد با نیت کمک به بیماران و نیازمندان خون به پویش فرزندان ایران با شعار همدلی دانشجویان سراسر کشور برای اهدای خون پیوستند.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۱۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سید عباس رضایی سرپرست انتقال خون استان در جمع دانشجویان حاضر شده و ضمن تبریک روز دانشجو خاطر نشان کرد: یکی از چالشهای بالقوه انتقال خون در سراسر کشور بالا رفتن سن اهداکنندگان مستمر است که می تواند طی سالهای آینده مشکلاتی را در پی داشته باش به همین خاطر گسترش فرهنگ اهدای خون میان جوانان به ویژه قشر دانشجو اهمیت بالایی دارد.

رضایی در ادامه افزود: نهاد مقدس بسیج دانشجویی می تواند در راستای گسترس فرهنگ اهدای خون میان دانشجویان و دانشگاهیان، نقشی پررنگ داشته باشد و کمک شایانی به انتقال خون و همچنین دریافت کنندگان خون داشته باشد.

سید علی گرامی فرد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تقدیر از سازمان انتقال خون برای برگزاری پویش فرزندان ایران افزود: مشارکت در چنین فعالیت هایی که هم ابعاد بشر دوستانه دارد و هم به گسترش یک فرهنگ نیک میان جامعه کمک می کند را کاری مفید و هم راستا با مرامنامه بسیجیان دانست و با اشاره به جمله بسیج امید ملت، بیان داشت بسیج همواره در کنار مردم و ملت شریف خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار