خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود در مجمع سرمربیان صالحین شهرستان شاهرود گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و ناامید کردن دشمن تلاش کنیم و این امر با جهاد خدمت و جهاد فرهنگی محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۰۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج، مجمع سرمربیان صالحین شهرستان‌های شاهرود و میامی در شهر رویان برگزار شد.
در این نشست که امام جمعه شاهرود و استادیار صالحین شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود، امام جمعه شهرستان میامی، امام جمعه شهر بیارجمند، امام جمعه شهر رویان، امام جمعه شهر مجن و سرمربیان صالحین شهرستان، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف برگزار شد، حجت الاسلام جلائی صلاحی امام جمعه شهر رویان و سرمربی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف خیرمقدم و گزارشی از اقدامات صالحین این حوزه و بخش مرکزی شهرستان ارائه کرد.
در این گردهمایی در خصوص جهاد تبیین و انتخابات و راه‌های تربیت جوان مومن انقلابی بحث و تبادل نظر گردید.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود و استادیار صالحین شهرستان در سخنانی مدارس را بهترین ظرفیت برای جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و ناامید کردن دشمن تلاش کنیم و این امر با جهاد خدمت و جهاد فرهنگی محقق می‌شود.
او گفت: ائمه جماعات از هیچ فرد یا حزبی حمایت نکنند، اما زمان تبلیغات به همه کاندیدا‌ها اجازه حضور در مساجد را بدهند تا برنامه‌های خود را ارائه دهند.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: یکی از راه‌های تربیت جوان مومن انقلابی، ایجاد ارتباط صمیمانه، شنیدن سخنان جوانان و مشاوره‌های چهره به چهره است.
امینی برگزاری کارگاه تبادل تجربیات بین ارکان مساجد و پایگاه‌ها را دارای برکات و ثمرات بسیار زیادی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها