مسابقات قهرمانی پیوند اعضاء بانوان کشور؛

قهرمانی بانوان ورزشکار پیوند اعضاء آذربایجان شرقی

بانوان ورزشکار پیوند اعضا آذربایجان شرقی، مدال‌های طلا و کاپ تیمی مسابقات قهرمانی کشور را درو کردند.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۵۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسابقات قهرمانی پیوند اعضاء بانوان کشور در رشته‌های دو و میدانی، بدمینتون، تنیس روی میز و دارت در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد.

در این مسابقات، بانوان پیوندی آذربایجان شرقی، توانستند با قدرت تمام مدال های طلای مسابقات را از آن خود کنند.

انور منافی در رشته تنیس روی میز، مدال طلا، آرزو نصودی در رشته دارت، مدال طلا، سعیده خسروشاهی در رشته پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و پرتاب توپ، ۳ مدال طلا، صفیه قلیزاده در رشته دومیدانی ۶۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، ۳ مدال طلا، مینا محامد در رشته دو میدانی ۴۰۰ متر، مدال طلا و در دو ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر، دو مدال نقره، سپیده مدنی در رشته بدمینتون، مدال نقره، حکیمه طهماسبی در رشته دارت، مدال برنز، الناز وحدانی در رشته دارت، مدال برنز و ثریا گلشنی در رشته تنیس روی میز، مدال برنز کسب کردند.

بانوان پیوندی آذربایجان شرقی در این دوره از رقابت‌ها با افتخار، ۹ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز را از آن خود کردند و با برد‌های شیرین در مقابل حریفان خود از استان‌های مختلف، توانستند با اقتدار کامل، صدرنشین این رقابت‌ها شوند.

همچنین، در مجموع تیمی نیز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند و کاپ طلایی مسابقات را به استان آذربایجان شرقی آوردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار