خبرهای داغ:
سرهنگ حسام طاهر:

هدف دشمنان در جنگ نرم از بین بردن بنیان خانواده و تحریف انقلاب اسلامی است

همدان-مسئول بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان همدان‌ گفت: مهمترین ابزار دشمنان در جنگ نرم راه‌اندازی انواع شبکه‌ها و رسانه‌هاي اجتماعی، با هدف از بین بردن بنیان خانواده و تحریف حقایق انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۶۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
هدف دشمنان در جنگ نرم از بین بردن بنیان خانواده و تحریف انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفر حسام طاهر در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و بازاریان  همدان که با حضور رییس اتاق اصناف مرکز استان همدان، رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی همدان، نماینده دادستان همدان و هیات امنای مراکز خرید جهان نما، زاگرس، سعیدیه، شهر آرا و میلاد برگزار شد، با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اظهار کرد: دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت، جنگ نرم را برای مقابله با انقلاب اسلامی آغاز کردند.

وی افزود: مهمترین ابزار آنها در این جنگ راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و رسانه‌هاي اجتماعی، با هدف از بین بردن بنیان خانواده و تحریف حقایق و دستاورهای انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان‌ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: همه ما مدیون خون شهدا بوده و همه باید در حد توان به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی پایبند بوده و در راستای  حفظ وترویج فرهنگ اسلامی ایرانی تلاش کنند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات برخی از مراکز خرید در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به مدیران مراکز خرید تاکید کرد که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اثرگذار و ابتکاری به ویژه برای نسل جوان در مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مراکز خرید برای صنف فروشندگان و مشتریان، تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار