معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با تبیین دستاوردهای دولت در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات مؤثر باشند، گفت: انتخابات تبلور مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۳۲
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد سبحان حسنی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای که با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌ها برگزار شد، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها با تبیین دستاوردهای دولت و نظام، تقویت ارتباط با مردم و پاسخ‌گویی به‌موقع به مطالبات آن‌ها، در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات مؤثر باشند.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شرکت‌ها بحث انتخابات را برجسته کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

 

وی با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی با انعکاس دستاوردهای دولت زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند، گفت: عملکرد برخی روابط‌عمومی‌ها بسیار خوب، اما عملکرد برخی از آن‌ها رضایت‌بخش نیست که برگزاری کارگاه‌های آموزشی حوزه رسانه برای روابط‌عمومی ضرورت دارد تا با فراگیری مهارت‌های رسانه‌ای در کار خود موفق باشند و کارایی خود را افزایش دهند.

 

حسنی با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای دولت وظیفه روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان یکی از ارکان مهم هر دستگاه اجرایی است، گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، نقش مهمی در سرنوشت کشور و ملت دارد و نارسایی‌ها، کمبودها و اختلاف سلایق کاندیداها نباید به انتخابات خللی وارد کند.

 

 وی با قدردانی از روابط‌عمومی استانداری ایلام برای برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای، گفت: برگزاری این دوره آموزشی برای مهارت‌افزایی روابط‌عمومی‌ها و حتی مدیران ضرورت دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با خواست و اراده مردم روی کارآمد و پس از انقلاب با وجود این‌که همه مردم برای استقرار نظام اسلامی و فروپاشی نظام شاهنشاهی به‌پاخاسته بودند؛ اما بلافاصله پس از انقلاب با پیشنهاد حضرت امام خمینی (ره) به طور رسمی همه‌پرسی در ۱۱ فروردین سال ۵۸ برگزار و در آن همه‌پرسی با رأی «آری» بیش از ۹۸ درصد مردم با استقرار نظام جمهوری اسلامی موافقت خود را اعلام کردند که شیوهٔ حکمرانی قبل و پس از انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

 

روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها ضرورت حضور مردم در انتخابات را تبیین کنند

 

فرشید زرگوش مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام نیز در یان کارگاه آموزشی، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با فعالیت خود نقش عمده و مؤثری در افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

 

زرگوش تصریح کرد: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی باید به‌عنوان واحدی پویا و سرزنده در بین دستگاه‌های اجرایی شناخته شود که همه تلاش خود برای انعکاس دستاوردهای دولت بکار می‌گیرند.

 

 وی خطاب با اشاره به اینکه روابط‌عمومی و رسانه‌ها ضرورت حضور مردم در انتخابات را تبیین کنند، گفت: نگذارید دولت سیزدهم در حوزه خدمات رسانه‌ای مظلوم بماند.

 

 زرگوش بیان کرد: وظیفه تأمین امنیت و سلامت انتخابات بر عهده وزارت کشور است؛ اما برای مشارکت نیازمند ایجاد فضای رقابتی و کمک رسانه‌ها و روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

 

 دبیر ستاد انتخابات استان ایلام خاطرنشان کرد: با ایجاد یک فضای انتخاباتی پرشور در استان، همه مردم عالمانه و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار