خبرهای داغ:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در دزفول پرداخت شده است

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در دزفول پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۴۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در نشست شورای اسلامی شهرستان دزفول با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات بسیج قرارگاهی هستند، اظهارکرد: ۱۴ حوزه بسیج برادران و چهار حوزه خواهران، ۲۵ پایگاه بسیج و ۱۳ قشر نظیر بسیج دانشجویی، بسیج رسانه و بسیج مداحان در شهرستان دزفول وجود دارد.

سرهنگ بهروز حکمت پور با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های بسیج خواهران در دزفول کم است، افزود: انتظار می‌رود همه مجموعه‌های شهرستان نظیر دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی برای تحقق اهداف بسیج در راستای خدمت به جامعه کمک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین نیازمندان را یادآور شد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی از آبان سال گذشته تا شهریور امسال در شهرستان دزفول پرداخت شده است.

وی افزود: قرارگاه فرهنگی بسیج در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی شهرستان شامل یادواره‌های شهدا، موضوعات محله محور، مواکب، اربعین، گروه‌های سرود و غیره حضور دارد.

سرهنگ حکمت پور با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه ورزش اظهارکرد: بسیج، ۱۵ مکان ورزشی در شهرستان دزفول دارد که با قیمت پایین در اختیار ورزشکاران هستند.

وی راه اندازی ۲ سالن ورزشی جدید توسط بسیج دزفول را یادآور شد و ادامه داد: سالن روستای سنجر احداث و تجهیز شده که انتظار بر این است همکاری لازم برای برق این سالن نیز انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول درخصوص فعالیت‌های قرارگاه اردویی این ناحیه نیز گفت: تمام برنامه‌های اردویی بسیج زیرنظر این قرارگاه برگزار می‌شوند.

وی افزود: اخیرا یکهزارو ۲۰۰ نفر در قالب کاروان راهیان نور از دزفول در یادمان‌های دفاع مقدس حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار