خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه یکی از نهادهای موفق در نظام جمهوری اسلامی را مجموعه نهضت سوادآموزی دانست و گفت: این موفقیت حاصل روحیه جهادی است که منشأ خیرات و برکات فراوانی در کشور شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۹۳
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه در گردهمایی میثاق با شهدا که به مناسبت هفته سوادآموزی در حسینه شهدا لاغ فردوس برگزار شد، اظهار کرد: در زمانی که امام راحل(ره) دستور تأسیس نهضت سوادآموزی را دارند آمار باسوادان جامعه زیر ۵۰ درصد بود که الان به بالای ۹۸ درصد رسیده است.

وی یکی از نهادهای موفق در نظام جمهوری اسلامی را مجموعه نهضت سوادآموزی دانست و گفت: این موفقیت حاصل روحیه جهادی است که منشأ خیرات و برکات فراوانی در کشور شده، بطوریکه شاهد بسیاری از استعدادها درخشان در این نوع آموزش هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه  از کار ارزشمند سوادآموزی به عنوان یک امانت الهی یاد کرد و تصریح کرد: جایگاه علم در دین اسلام بسیار مهم است، لذا مسئله نهضت سوادآموزی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی از حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: پایه و اساس زندگی باید براساس صداقت باشد، صداقت با خدا، با مسوول، با مردم، با زیردست و... خیلی مهم است.

ارسال نظرات