خبرهای داغ:

اشتغالزایی برای 5200 نفر به کمک طرح های اقتصاد مقاومتی در استان سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: با اجرای طرح‌های بسیج سازندگی، اقشار تخصصی بسیج، طرح‌های اشتغالزایی و صندوق‌های قرض‌ الحسنه مردمی امسال 5200 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۶۰۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: با اجرای طرح‌های بسیج سازندگی، اقشار تخصصی بسیج، طرح‌های اشتغالزایی و صندوق‌های قرض‌ الحسنه مردمی امسال 5200 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه برخی از این فرصت‌های شغلی، اشتغال جدید و بخشی هم اشتغال ایجادی است که با کمک احیای واحدهای راکد تولیدی و ارائه تسهیلات و طرح‌های جهادی به تثبیت و ماندگاری شغل کمک شده است تصریح کرد: در مجموع در مدت یک سال گذشته 1950 مورد ایجاد اشتغال و 3250 مورد تثبیت اشتغال در استان صورت گرفته است.


مهدی کاشفی با بیان اینکه در یک سال گذشته احیای 125 واحد تولیدی و صنعتی با همکاری سازمان بسیج سازندگی و اقشار تخصصی بسیج در استان انجام شده است افزود: برای برخی از این واحدها کارهای تسهیل‌گری، رایزنی با دستگاه‌ها برای برخی معرفی برای گرفتن تسهیلات از بانک و همچنین در همکاری با بسیج صنعت که عضو قرارگاه اقتصاد مقاومتی است مشکلات هر واحد صنعتی بررسی و رفع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه ایجاد اشتغال از طریق راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و صنایع تبدیلی و تثبیت اشتغال و مانع‌زدایی از تولید در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار دارد اظهار داشت: مهمترین نیازی که در تمام کشور در حوزه اقتصاد، اشتغال و توانمندسازی مطرح می‌شود بحث مردمی کردن اقتصاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار