باز شدن گره های فرهنگی با همت گروه جهادی نجوا

شیخی گفت: بنیاد نیکوکاری جامعه ورزش ایران «نجوا» با هدف خدمت به مردم از طریق اقدامات خیرخواهانه فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۰۷
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

محمد شیخی، رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان از برگزاری اردوهای جهادی و شناخت نیازها و مشکلات فرهنگی مناطق محروم خبر داد و گفت: بررسی و حل این مشکلات فرهنگی ورزشی از اهداف گروه جهادی  نجوا در استان است.

وی با تاکید بر این مطلب که بنیاد نیکوکاری ورزش کشور به اقداماتی از جمله تجهیز مجموعه های ورزشی در مناطق آسیب دیده و سرکشی از مناطق محروم و شناسایی نیازهای هر منطقه می پردازد، بیان کرد: گروه جهادی فرهنگی ورزشی نجواظرفیتی بزرگ برای شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی و جوانان و نوجوانان ورزشکار و قهرمان است،

شیخی بیان کرد: گروه جهادی نجوا با عضویت قهرمانان مختلف ورزشی اعم از جهانی، المپیک، آسیایی و ملی فعالیت خود را آغاز کرده است.

شیخی کمک به نیازمندان بی بضاعت و گروههای آسیب پذیر و توزیع اقلام معیشتی را از دیگر اقدامات این گروه جهادی برشمرد و ادامه داد: اردوهای جهادی با حضور چهره های شاخص ورزشی،  برگزار می شود که بنیاد نیکوکاری جامعه ورزش ایران «نجوا» با هدف خدمت به مردم از طریق اقدامات خیرخواهانه فعالیت می کند.

گفتنی است، کلیه قهرمانان مدال آور و چهره های شاخص استان سیستان و بلوچستان می توانند تا از طریق شماره تماس ۰۹۱۵۹۴۰۵۰۳۶ به عضویت گروه فرهنگی نجوا در آیند و با بنیاد نیکوکاری نجوا همکاری نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار