خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در پیامی شهادت مجاهد گمنام سردار سید رضی موسوی چاشمی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۱۷
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در پی شهادت مظلومانه سردار سید رضی موسوی چاشمی به دست رژیم صهیونیستی پیام تسلیت صادر کرد.
در متن این پیام آمده است: امروز جبهه مقاومت در پرتو انفاس روح بخش و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران سربلند و مقتدر در مقابل جنایات ددمنشانه امریکا و اسرائیل غاصب ایستاده است و با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن همچون مجاهد گمنام شهید سید رضی موسوی نهال انقلاب اسلامی را به درختی تنومند و استوار تبدیل نموده است.
در ادامه این پیام آمده است:سردار شهید سيد رضی موسوی چاشمی عمری را با مجاهدت،اخلاص، ایثار و فداکاری در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و پاداش خدمات صادقانه خود را به نحو مطلوب از حضرت عقیله بنی‌هاشم زینب کبری(ع) دریافت کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: شهید موسوی که رحمت الهی بر او باد به آرزوی دیرینه خود رسید و به اولیای اسلام و شهدای گرانقدر جبهه مقاومت بویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پیوست و به عظمت به جبهه مقاومت افزود.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب شهادت این فرمانده شجاع و وفادار را به ملت شریف ایران اسلامی، جبهه مقاومت، مردم ولایتمدار استان سمنان و خانواده معزز آن عزیز تسلیت و تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای آن سلاله پاک حضرت فاطمه(س) علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر شاکران مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها