خبرهای داغ:
فرجی‌فر:

کارهای عمرانی زیادی را در شهر بهار انجام خواهیم داد

همدان- شهردار بهار گفت: در سال آینده با برنامه ریزی‌های صورت گرفته کارهای عمرانی زیادی را در شهر بهار انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۷۷۷
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
کارهای عمرانی زیادی را در شهر بهار انجام خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شاهین فرجی فر در نشست هم اندیشی فعالين اجتماعی و سیاسی بهار اظهار کرد: باید مردم و فعالان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار ما قرار بگیرند و با افتخار شاهد تغییرات چشمگیر و در شأن مردم شهر بهار باشیم.

وی افزود: امروزه شهرداری صرفا یک نهاد خدماتی نیست، بلکه باید در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، سرمایه گذاری و رفاه و سلامت شهروندان فکر و ایده داشته باشد.

شهردار بهار با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در قسمت‌های مختلف شهر اعم از ساماندهی ورودی شهر، احداث پارک 3.5 هکتاری، ایجاد پارک نواری، ساماندهی پروژه آبهای سطحی، آسفالت معابر، جدولگذاری و ساماندهی بلوار شهید بهشتی و همچنین تصویب طرح تفصیلی شهر بهار بعد از ۲۰ سال، گفت: در سال آینده با برنامه ریزی‌های صورت گرفته کارهای عمرانی زیادی را در شهر بهار انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از سرمایه‌گذاران بهاری در همدان سرمایه گذاری می‌کنند و از شهر خود دریغ می‌کنند، همچنین همکاری آحاد مردم در بحث عوارضی بسیار کم است که درخواست می‌کنیم با توجه به بنرهای تخفیف عوارضی اقدام کنند و امید است مردم با پرداخت به موقع عوارضی در اقدامات عمرانی و توسعه و زیرساخت‌های شهر بهار شهرداری را یاری کنند.

فرجی‌فر خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی جهت زیباسازی از میدان بهار تا میدان آزادگان و تا انتهای میدان سردار سلیمانی (نیایش) انجام شده است و پارک 3.5هکتاری تا چند ماه آینده افتتاح خواهد شد.

سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار به تعامل و همفکری سازنده فعالان اجتماعی با شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: انتخاب مهندس شاهین فرجی فر به عنوان مدیریت شهری بهار، نوید بخش توسعه همه جانبه شهر بهار است و سال آینده سال شکوفایی، توسعه و آبادانی شهر بهار خواهد بود.

در ادامه فعالین اجتماعی و فرهنگی سوالات، مباحث و دغدغه های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات