فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار با صدور پیامی شهادت "سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی" از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۰۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

پیام فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار در پی شهادت سردار موسوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار با صدور پیامی شهادت "سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی" از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) دلوار در این پیام عنوان داشت: خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل‌بیت(ع) و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله نمود.

فرمانده سپاه دلوار در ادامه تصریح نمود: قطعا پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز نوشیدن شربت شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و هم‌رزمان و هم‌سنگران شهیدش نبود.
سرهنگ موسوی همچنین در این پیام اظهار امیدواری کرده است یقینا راه و سیره شهید موسوی بی پایان است و هر قطره از خون پاک آن شهید بزرگ، آغاز راه پیروزی ملت شهید پرور ایران بر دشمنان و بدخواهان و آزادی قدس شریف خواهد بود.

پایان خبر/

ارسال نظرات