خبرهای داغ:
اختتامیه دوره آموزش مقدماتی رسانه با حضور معاون فرهنگی هنری ناحیه سیدالشهداء ع و مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۱۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، اختتامیه دوره آموزش مقدماتی رسانه با حضور معاون فرهنگی هنری ناحیه سیدالشهداء ع اسلامشهر و مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج اسلامشهر و جمعی از فرهنگیان و اهالی رسانه و طراحان دیجیتال، دوشنبه ۴ دی ماه در سال اجتماعات کوثر سپاه برگزار شد.
دوره آموزش مقدماتی رسانه به همت معاونت فرهنگی هنری ناحیه سیدالشهداء ع اسلامشهر و مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج اسلامشهر در سه رشته (تصویر،تدوین و طراحی) در ۱۰ جلسه همراه با اساتید متخصص در حوزه های مذکور برگزار و در نهایت شرکت کنندگان این دوره پس از ارسال آثار تولیدی گواهی شرکت و حضور در دوره ها را دریافت کردند.
در اختتامیه این دوره طراحان و اهالی رسانه به تماشای آخرین آثار ارسالی پرداختند و همچنین آثار توسط امیررضا واحدی مسئول مرکز آفرینش ها مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مسئول مرکز آفرینش ها از برگزاری دوره های تخصصی در ادامه این مسیر و فعالیت های راهبردی و موثر شرکت کنندگان و طراحان دیجیتال در زمینه های مختلف خبر داد .



تهیه خبر و گزارش تصویری:  سید عبدالرحمان بیات غیاثی


ارسال نظرات
پر بیننده ها