برپایی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی کارخانجات و واحد‌های صنعتی در کازرون

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن کازرون از برپایی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی کارخانجات و واحد‌های صنعتی و معدنی در کازرون برای نخستین بار همزمان با دهه شهرستان انقلابی کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۱۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن کازرون در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: تأثیر مستقیم برگزاری چنین رویداد‌هایی به افزایش ارزش افزوده صنایع داخلی مرتبط بوده و در سطح کلان جامعه علاوه بر اشتغال‌زایی در حقیقت گامی مؤثر در شکوفایی و رونق اقتصادی و تجاری منجر خواهد شد.
برپایی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی کارخانجات و واحد‌های صنعتی در کازرون
وی ایجاد فضای رقابتی سالم بین تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی را برای خلق ایده‌های نوآورانه و اشتغال‌زایی امری ضروری دانست و افزود: مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی زمانی می‌تواند در کسب جایگاه مناسب در بازار‌ها عملکرد مطلوبی داشته باشند که نگاهی عمیق به نیاز مشتریان داشته و در بکارگیری استراتژی‌های مدیریتی عملکرد مطلوبی نشان دهند.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن کازرون با بیان اینکه چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی‌های تولیدی و صنعتی شهرستان را فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: امروزه اصل اساسی و کلیدی برای توسعه کسب و کار‌های مختلف، استفاده درست از استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات است، بطوری که در دنیای مدرن امروزی، تبلیغات آنلاین به رکن اصلی در تجارت و بازاریابی تبدیل شده است.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بازه زمانی ۴ الی ۸ دیماه ۱۴۰۲ همزمان با دهه کازرون در ورزشگاه شهید فهمیده برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۸ شرکت تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی شهید مصلحیان و همچنین شرکت‌های معدنی شهرستان محصولات شرکت را در معرض دید عموم مردم قرار داده اند.

وی در پایان گفت: امیدواریم چنین نمایشگاه‌هایی در سال «مهار تورم و رشد تولید»، فرصت مناسبی برای معرفی محصولات، بازاریابی، تبلیغات گسترده، ارتباط با مشتریان و در نهایت تسهیل مسیر صادرات را فراهم نماید و تأثیرات اقتصادی مثبتی در سطح شهرستان داشته باشد.

ارسال نظرات