برگزاری دوره توانمندسازی سرمربیان درس آمادگی دفاعی در شهرکرد

دوره توانمندسازی سرمربیان درس آمادگی دفاعی استان چهارمحال و بختیاری با همکاری بسیج دانش آموزی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۵۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در این دوره یک روزه که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، 30 نفر از سرمربیان درس آمادگی دفاعی (15نفر برادر و 15نفرخواهر) حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: یکی از مباحث مهم و تأثیرگذار در سرفصل دروس مدارس متوسطه اول و دوم، گروه دفاعی است ، بویژه درس آمادگی دفاعی مدارس که مشترکاً هم اداره آموزش و پرورش و هم سازمان بسیج دانش آموزی برای اجرای آن همکاری می کنند.

وی ادامه داد: ما برای تحقق اهداف درس آمادگی دفاعی مدارس و مباحث گروه دفاعی مربیان خوبی در سطح مدارس داریم و در سطوح بالاتر سرمربیان قرار  دارند که وظیفه هدایت و راهوری دبیران در سطح مدارس و آموزش و پرورش را پیگیری می کنند.

نظری گفت: به همین منظور امروز دوره توانمندسازی و کارگاه آموزشی سرمربیان درس آمادگی دفاعی مدارس شهرستان ها را به دو شیوه برگزار می کنیم، که یک شیوه در خصوص بررسی و تجزیه و تحلیل دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است و شیوه دیگر، تبیین جنگ ترکیبی است و همه ما رسالت داریم دبیران را نسبت به این موضوع توجیه کنیم تا مباحث جنگ ترکیبی به خوبی در مدارس تبیین شود.

 

ارسال نظرات